Nike

Vilken tur att inte jag beställde skorna jag ville ha, dom var inte alls som jag trodde, mer inneskor utan någon sula utan bara tyg under. Dom hade hon inte kunnat ha ute. Vi åkte in till stan idag och kollade efter skor, fick syn på dom jag ville ha men dom var inte alls lika fina i verkligheten och det var inneskor mer, så hittade ett par sååå tuffa Nike skor istället, så fick hon ett par rejäla skor som hon kommer kunna ha i vår och sommar och förhoppningsvis i höst också, dom är 2cm större än hennes fötter tror jag det var, dom skulle va 1½ större men det fanns inte. Men hon gick omkring med dom i affären och verkade trivas i dom. Testade även ett par gummistövlar men det blev det inte att köpa idag. Även att dom var lite stora och ganska tunga gick hon bra i dom också, från att inte gå i skor alls till nästa dag och gå i alla skor som finns, hur små eller stora dom än är ;)



Hon fick ett par regnbyxor också, så nu kan vi gå ut och leka även om det är blött och blaskigt :) När hon fyllde år fick hon en jätte snygg jacka av andrés moster som hon nog kommer kunna ha lite i vår iaf, ganska stor är den så hon kommer kunna ha den nästa vår också, vilket är super :)


Bilder lånade : Lindex


När vi varit och shoppat och ätit åkte vi till andrés kompis och träffa chanell, Nikita var rädd först när vi kom dit och chanell var nyfiken, när hon väl kom ner på golvet lekte dom massor, hur söta som helst. Chanell var jätte försiktig vid Nikita även när hon tog chanells leksak, helt underbart söta! :)


Sen kom en kisse och titta ut genom det jäättestora fönstret, som Nikita flera gånger dunka huvudet i, med flit. Ingen aning om varför faktiskt :)


Nikita somnade i bilen på hemvägen, och fortsatte sova när vi kom hem, sov 1 timme ungefär sen vakna hon, och vägra somna om. André försökte lägga henne men det gick inte, sen testa jag att lägga henne men nej hon vägra, så hon fick sitta uppe en stund, fick ett rån i soffan och la sig vid mig och titta på tvn, sen börja hon snarka med rånet i ena handen, sötnos! Hon har sovit där en stund nu men hon får ligga där tills jag går och lägger mig, orkar inte bråka med henne mer ikväll :) Vi har haft en hur mysig dag som helst med utelek, fika med mamma, stan, shopping, fika hos andrés kompis med vovven och fika hos min pappa, inte illa :)


Kommentarer
Louise Skrev:

Hehe, blir så glad att läsa din blogg, tänker att min unge kanske inte är så onormal ändå när andra barn gör samma saker... Fast Leona dunkar mest huvudet i akvariumet haha

2011-03-11 @ 23:41:18
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Zandra Skrev:

Sv: Haha, tack ;) Men du, skenet bedrar ;) hehehhee!!

2011-03-12 @ 11:30:06
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Thakock Skrev:

Låter som en perfekt dag! =D

2011-03-12 @ 12:23:24
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: