Nystädat

 
Tussarna sover efter stökat ner under tiden jag försökt städa ;)
 
Tvättmaskinen är igång, disken är diskad, och maten i magarna, nu sover Nellie och jag borde nog egentligen göra desamma, är såå himla trött men bättre att jag sover inatt istället :)
 
Snart kommer min stora tjeja hit och hälsar på, ja en hel vecka för den här mamman är alldeles för lång tid, och som tur var är jag och andré så pass sams så vi kan ses även när det är varandras veckor, och det gör ju också att han träffar Nellie ofta fast han inte har henne själv än. 
 
Tänkt göra om designen med, om jag nu kommer ihåg hur man gjorde ;) En ny header måste iaf fixas, så Nellie och Nikita får vara med i nutid och inte hur dom såg ut för ett år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: