Ladda om batterierna

Idag har jag fått ladda om batterierna, andré har Nikita sen igår, och idag tog han Nellie i ett par timmar så jag bara fick en liten paus, det behövdes, och jag saknade dom båda två under tiden :) Hur jag sen ska klara varannan vecka med båda förstår jag inte riktigt, men jag hoppas det är långt dit ;) Just nu börjar vi lugnt, för oss allas skull. 
 
När banrnen somna tänkte jag först gå och lägga mig själv, men sen kände jag nej jag vill se ett criminal minds avsnitt först, men som alltid, jag fastnar och ser avsnitt efter avsnitt, den serien alltså! Funderar på igen om jag ska sova, vilket vore skönast, elller som jag ska se ett avsnitt till :) 
 
 
 
Mina älskade flickor <3

Kommentarer
ThaChef Skrev:

Hahah jag var likadan när jag fick för mej att följa Criminal minds....Kollade på avsnitt efter avsnitt :D SÅåå bra:! :D

2012-10-28 @ 14:56:53
URL: http://thaonlychef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: