Grattis till mig

Grattis till mig som idag fyllde hela 23 år, eller 18 ;) Har haft en riktigt bra dag med min pappa och fått mycket fint från min kära familj <3 Jag som knappt trodde jag skulle bli firad, det är ju inte så speciellt längre ;) 
 
Blev bara sugen på att skriva, men den där riktigt blogglusten har inte inkommit sig än, så jag vet inte vad jag ska skriva om alls, egentligen. Mina barn, mina barn mina barn känns lite uttjatat, även om det är precis de mitt liv handlar om just nu, det jag lever för och det jag är mest stolt över i mitt liv. 
 
Och barnutveckling, som jag fortfarande tycker är så häftigt, hur olika det kan va, Nellie är ungefär exakt en månad efter i utvecklingen med typ allt än vad Nikita va, det tycker jag är häftigt :) Och vissa saker har hon varit tidigare på, men det mesta är precis en månad efter henne :) Men vi har ju fått en liten andre och en liten Charlotte ;) Har sett massa bilder nu på mig som liten, och Nellie är så lik så lik sin mor, precis som Nikita var så himla lik andré, men ändå kan jag se mer och mer likheter mellan systrarna. 
 
Ah, jag älskar dessa underbara små töser, och jag är så stolt över att få vara deras mamma, tänk för 3 år sen satt jag där, med Nikita i magen och hade ingen aning om hur livet skulle bli, nu sitter jag här, ensamstående med 2 barn och bara älskar livet <3
 
Vad vore livet utan er mina små flickor?
 
 

Kommentarer
Maria Skrev:

Jag tycker inte alls det är uttjatat att du skriver om dina barn! Underbara ungar och som du säger så är barnutveckling väldigt intressant. + av att du kommer ha allt dokumenterat här senare i livet, och då kan det ju vara roligt att läsa om den yngsta med!!

2012-10-31 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: