Sötaste bebisrumpan

 
Har haft en unge idag med som inte viljat sova, alls! Läggningarna nu för tiden, kan vara ett rent helvete med båda barnen hemma, Nikita har blivit lättare att lägga nu när vi börjat med varannan vecka, men ibland bara skriker hon efter sin pappa på kvällarna. Nellie, ja hon har väl aldrig sovit kvällstid? Inte många gånger hennes ögon är stängda innan 22. Jag fick dom båda att somna 20.30, 21.15  vakna Nellie igen och vägra somna om, jaha. Ger henne mat, mys och närhet, försöker lägga henne igen, hon kryper bara till storasyster, så ja hon fick väl va vaken då, hon somna nu för bara en liten stund sen, det är inte okej! Jag vill ha min lilla tid för mig själv på kvällen, ladda om batterierna efter en hel dag med bus, mys och mycket annat, det tar på krafterna :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: