Puss

 
Mys, Nellie har börjat pussas, när man frågar efter en puss, men lite för mycket tunga ;) haha! Varför pussas alla barn med öppen mun i början? :)
 
Jag och Nellie har haft en mys förmiddag, först i sängen sen förflyttade vi oss till soffan, nu sitter hon och leker för sig själv och jag ska snart börja städa. Resten av dagen vet jag inte alls vad vi ska göra, längta tills imorgon när min lilla skatt kommer hem igen <3 Men har nog träffat henne nästan varje dag den här veckan med, men det är inte samma sak som att alltid ha henne hemma och träffa henne en kort stund bara. Jag är så glad över att jag och andre kommer så bra överrens så jag får träffa min snuffunge även hans veckor, och han kommer hit och träffar barnen ofta när det är mina veckor. 
 
Nu, städa! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: