Nagelfix

Nellie ställer sig upp mot allt, men att ta sig ner igen är lite svårare :)
 
 
Har försökt fixa mina naglar idag, fick hem min gelé jag köpte på tradera för en månad sen idag! Så när ungen somnat tänkte jag fixa mina naglar, men de tyckte inte hon, hon vakna så fort jag lämna sovrummet, högst 5 minuter fick jag nog sitta innan hon vakna igen, så de tog låång tid, men dom blev fixade till sist iaf ;) 
 
Vi har haft en slapp dag jag och Nellie, till eftermiddag då vi tog oss ut och sen gick till becca för lek och bus. Imorgon, en dag kvar får jag hem mitt stora hjärta för en hel vecka för mig själv ;) Vi ska ha tacomys när hon kommer hem, annars vet jag inte vad vi ska göra mer.. 
 
Mina små skatter, jag är så glad över att jag har er i mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: