Lördags mys med den minsta

 
Jag och Nellie har tänt ljus och myser ner oss i soffan, en ganska trött tjej som inte vill sova, men det gör hennes storasyster sen 19, skönt att en av dom sover på kvällen, och morgonen med för den delen eftersom Nellie inte riktigt har samma sovrutiner som henne, men dom vaknar runt 8-9 så jag får väl inte klaga :) 
 
Idag har barnen varit hemska, båda två! Vad jag än gjort har dom båda varit sura och satt sig på tvären, båda två vill vara i mammas knä, ensamma, syster får inte sitta där! Otillräcklig har jag verkligen känt mig idag, men så fort Nikita somnade blev Nellie lugn, inte lätt att få ha mamma för sig själv varannan vecka och sen få bråka om henne med sin storasyster. Men glädjen i hennes ögon när Nikita kommer hem, hon skrattar så fort hon ser Nikita och det är bara en sån härlig känsla. 
 
Imorgon hoppas vi på en bättre dag, Nikita ville gå ut och cykla ikväll precis innan hon skulle sova, så jag lovade att vi skulle göra de imorgon, bäst och passa på nu innan snön kommer, då blir de inte lika lätt att cykla för lilltösen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: