God morgon

Idag vaknade vi hela familjen tidigt, och ingen verkade speciellt trött, fast jag gick och la mig för sent, och Nellie vaknade sen igår, när hon sovit 5 timmar och ville inte somna om, hon fick va uppe med mig en stund sen till slut somnade vi båda två. Nu däremot, känner jag mig sjukt trött, men struntar i tröttheten  och sätter igång och städar istället medans lillan sover och storan är lämnad på dagis. 
 
Nellie leker på Nikitas rum, medans Nikita smörjer in händerna. 
 
Nellie får inte leka med många saker här hemma för Nikita, allt är hennes och jag försöker få henne att förstå att det är Nellies saker också, meen såfort Nellie rör något, kommer Nikita fram, MIN Nennie! och tar den ifrån henne, ber henne ge tillbaka den och hon förklarar för mig att den är min, Nellie får inte ha den, Jo Nellie får också vara med och leka, då blir hon oftast sur, men ibland ger hon faktiskt tillbaka den igen :) 
 
Ja dessa små troll, så mycket dom kommer bråka sen, och va mycket dom kommer ha gemensamt, jag är så glad över att jag har just er två tjejer, ni är så himla härliga och lyser upp även dom mörkaste dagarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: