Bortbytna ungar?

Jag undrar om någon bytt ut mina ungar alltså, jag känner inte igen dom! Ingen av dom. På morgonen och förmiddagen är det hur bra som helst, jag lämnar Nikita på dagis och Nellie är lugn och snäll, leker själv och är inte ett dugg mammig. Sen, när Nikita kommer hem, är det trots, skrik, gnäll hela kvällen lång, båda ska sitta på mig! 

Som idag, Nikita fick tag på en kryddpåse till nudlar, häller ut de på golvet, när jag städar upp de sitter Nellie i kattlådan och leker, när jag tar bort henne, tvättar av henne häller Nikita ut vatten på hela golvet i badrummet, jag kände just då, nej jag tar de sen, hon ska springa och kissa, ramlar för det är någon som hällt vatten på golvet! 
 
Nikita har frågar mig hur många gånger som helst idag, "Är du arg på mig mamma?" "Nej jag är inte arg på dig jag är arg på det du gör" Nellie gör nått, "Det var Nellie, är du arg på Nellie mamma" "Nej gumman, jag blir arg på det ni gör", hela tiden har hon frågat om jag är arg på henne, för dom har verkligen varit hemska om man får säga så om sina små änglar :) 
 
Nej, jag hoppas igen på att imorgon är dom lugna och snälla och sitt vanliga jag, men barn är jobbiga med emellanåt, men måste dom vara hemska, båda två, flera dagar i rad? ;)
 
 
Hur mycket bus ni än gör, och hur jobbiga ni än kan vara, så slutar jag aldrig älska er, och det visar jag för dom precis varje dag hur mycket jag älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: