växt!

Nellie 8 dagar
'
Nellie 47 dagar!
'
Nikita hade lagt dockan på skötbordet så var ju tvungen att jämnföra :) Inte konstigt att jag tycker kläderna på storlek 50 sitter tajt, vad hon har växt! Och har hon redan blivit 47 dagar, vart tar tiden vägen? Snart och det känns som väldigt snart kommer jag ha 2 trotsiga tonåringar istället för en trotunge och en kolikbebis :) Så jag ska njuta av det här underbara trotset Nikita har, och njuta av dessa skrikkvällar och sömnlösa nätter, för jag älskar det här livet, hur otroligt tufft och jobbigt det än är. Och alltid kommer jag sätta mina barn först, och göra det som är bäst för dom!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Som hon växer! =)

2012-03-04 @ 09:18:10
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: