Våra dagar

Nellie är för det mesta en glad och nöjd tjej som nu ler med hela ansiktet så fort hon ser mig eller Nikita :)
'
Mys med min fina stora flicka blir det mycket av när Nellie sover
'
Mina älskade barn hade en väldigt dålig dag och var sura hela dagen!
'
Mys hemma hos eliin, Nikita somna på soffan, skönaste stilen ever ;)
'
Eliin va hundvakt, och både jag och Nikita blev kära! Åh jag vill ha en hund!
'
Bebis mys med 2 hundar, det är en till hund på första bilden :)
'
Världens finaste barn, som det värmer hjärtat när Nellie blir glad av Nikitas närhet :)
'
Nikitas dvd har varit sönder så har lämnat in den, hon blev super duper glad när hon kunde se sina älskade filmer igen :) ♥
'
Det finns inget jag inte är villig att göra för er, jag älskar er mer än allt! Fina underbara älskade jobbiga ungar

Kommentarer
Louise Skrev:

Älskar dom två sista bilderna på Nikita och Nellie!! Haha! :)

2012-03-31 @ 22:36:06
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: