tranås

Vi spenderade denna dag i tranås hos min bror, pappa kom och hämtade oss så åkte vi till tranås hela familjen. Nikita blev superglad för sin nya lekkompis, belvis eller nått sånt sa hon, han heter elvis :) Vart fick hon bet ifrån egentligen? :)
'
Här fick hon för sig att hon skulle gå ut och leka med elvis, "gå ut, belvis kom nu!"
'
Sen sprang hon in och la sig på golvet och busa med elvis, han la tassen på henne, luktade på henne och hon bara skratta, sen sprang dom och jaga varandra, himla sött var de! :)
'
Sen tog dom en paus i soffan för att mysa med bebis, elvis va väldigt nyfiken på Nellie och var framme och lukta på henne flera gånger, hann ju inte fram med kameran just då! :)
'
Det var en trött Nikita som somnade i bilen påvägen hem, och vad gör jag uppe nu? Nellie har precis slutat skrika och jag behövde några minuter för mig själv vid datorn :) Men nu ska jag sova och hoppas Nellie tänkt va lika snäll som hon brukar på nätterna och sova 7 timmar i sträck, känner att jag behöver de :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Låter som ni haft en mysig dag ju! =)

2012-03-04 @ 09:20:33
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: