städ och lekdag

Det här är första gången jag sitter ner sen klockan 12, förutom förut när vi åt, men då fick jag ha Nellie i famnen. Jag fortsatte med garderoben och fick ner allt i källaren, tror jag gick 10 gånger med Nikita efter mig och Nellie sov i vagnen, varje gång jag kom upp kollade jag till henne, sen springa ner igen med massa skit, förrådet blev fullt! Och eftersom det var grus och sånt i garderboen fick jag storstäda med. När jag precis var klar och tänkte sätta mig ner, då ville Nikita gå ut och leka, och jag hade lovat henne när vi bar ner saker att vi skulle gå ut och leka, så det var bara klä på oss och gå ut :) När Nikita ville gå in sa hon nej tita (Nikita) leka, oboy. Så vi gick in och drack oboy :)
'
Nikita skulle ge kameran en puss innan vi gick ut och Nellie låg och vänta på att få sova :)
'
Just nu dricker Nikita oboy och Nellie sover i mjukliften, äntligen några minuters lugn och ro :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Du har legat i idag! =D

2012-03-07 @ 20:51:18
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: