öronproppar

'
Nellies skrik på kvällarna hade lugnat sig lite, tills igår! Det började vid 20 så jag hann iaf lägga Nikita, meen hon vakna och kunde inte somna om så dom båda satt i min famn och skrek ikapp. Nikita somnade om vid 00 igen i min famn och Nellie fick jag vagga, dra i vagnen och hålla i famnen precis hela tiden till kl. 2 inatt. Då äntligen somnade hon med så jag fick sova, när Nikita då vaknar vid 6 och vill upp och leka ville jag dö! Hon vaknar aldrig så tidigt, men jag fick henne att lägga sig i sängen med välling och somna om iaf.
'
På dagarna och nätterna efter skriket är hon världens snällaaste bebis, nöjd för det mesta, kan ligga själv och bara titta när hon är vaken och sover länge på natten, igår natt och inatt vakna hon vid 9 första gången för mat, båda kvällarna somna hon vid 2.
'
Nikita är för det mesta snäll mot sin lillasyster, när jag stog och gjorde välling till Nikita och Nellie låg i babygymmet springer hon in i köket och säger bebis papper, hämtar papper och går och torkar bort kräks från Nellie :) Så himla fin hon är ibland, men bara ibland ;) Hon kan vara riktigt jävlig! Hennes trots, jag blir galen! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Du e så duktig så! =) Strongt att hålla ut fast det tär kan jag anta. =) Kramar!

2012-03-01 @ 16:12:39
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: