Mys och Bus

Morgonen efter jag skrivit att Nellie inte lyfter huvudet när hon ligger på mage på govlet eller så så lyfte hon huvudet läänge och vände sig sen om till rygg. Men idag var de inte lika roligt att lyfta på huvudet :)
'
Nikita sa: "tita älkka dig nennie" och gav henne en puss, översättning, Nikita älskar dig Nellie
'
Jag bara kände att jag måste ligga ner en stund, så vi la oss i sängen och busa en stund innan Nikita skulle sova
'
'
Min knäppis sa att jag skulle ta kort på hennes öga..
'
Sin fot och Nellies fot..
'
Sin hand och sitt huvud :)
'
För att varva ner läste vi 3 sagor om Max medans Nellie låg och kika, sen fick Nikita välling och somna ♥
'
Finns inga ord för hur mycket jag älskar er mina fina underbara barn ♥

Kommentarer
Louise Skrev:

Blir lite bebissjuk när jag ser Nikita och Nellie ihop...! Så underbart sött!

2012-03-08 @ 14:06:56
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: