Muskelsträckning

Så typiskt, när mina båda barn sover och jag med skulle kunna sova så kan jag inte för jag fick en muskelsträckning tidigare ikväll när jag träna, på hela sidan av magen som gör att jag inte kan göra en enda rörelse, eller ligga still utan att det gör så förbannat ont! Har tagit värktablett så det blivit lite bättre men kan verkligen inte ligga ner i någon ställning utan att det gör förbannat jävla ont! Svintrött men kan verkligen inte sova pga smärtan.
'
Köpte en ab doer twist förra veckan och använt den 3 gånger, förra gången kände jag att jag fick ont på sidan av magen nästan direkt efter men trodde de va träningsvärk, sätta sig på den igen i hopp om att bli av med träningsvärken gjorde de mycket värre, de va då jag läste om de och det är absolut en muskelsträckning. Det står att man ska vila muskeln och ta de lugnt tills den läkt, hur ska jag kunna ta det lugnt med en 2 åring och en 2 månader bebis? Och dessutom måste storhandla imorgon! Och inte nog med de, min 2 åring är dessutom sjuk, hängig och väldigt klängig och mammig.
'
Sjuk men glad stor liten tjej ♥

Kommentarer
Louise Skrev:

Det där låter inte bra, låter kanske som du kan ha fått en blödning i muskeln annars, det är inte farligt, men det gör ont som fan.

Ab Doer Twist verkar vara en grej man ska vara lite försiktig med, av det jag sett, för man bör inte vrida ryggen speciellt mycket med motstånd, och man ska inte ha svank på ryggen när man spänner och drar med magen...

Det finns en maskin på gymmet som man kan träna de sneda magmusklerna med, som man vrider överkroppen med, den rör inte ens jag för man kan paja ryggen i den om man inte vet vad man gör... :S



Hoppas det går över snart!

Kram

2012-03-20 @ 11:28:59
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Thakock Skrev:

Låter inte alls kul! Du får be Andre ta småttingarna några dagar så du kan få vila och handla ifred =)

2012-03-20 @ 15:40:42
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: