Lugn och ro

Vilka otroligt snälla barn jag har, låtit mig sova 8 timmar i sträck 2 nätter i rad, inte varit speciellt jobbiga på dagen och dessutom har dom båda sovit sen lite innan 20, Nellie har vaknat 1 gång för mat men somnade om lika snabbt, kände att efter veckor med skrik på kvällarna behövdes de här verkligen :)
'
André va här förut och skulle hjälpa mig med min dator, en tagent har lossnat och jag får inte dit den igen, skitstörande! Men dataproffset lyckades inte heller ;) Försökte få honom att bada Nellie men de lyckades jag inte med, men hålla henne efter badet lyckades jag med iaf ;)
'
Det är ju synd att det är långt kvar tills han fyller år, annars hade jag gett honom en rakapparat i födelsedagspresent ;) Haha!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Mys med pappa ser det ut som! Fin bild... =D



Skönt du fått sova lite mer! Det uppskattar man ju alltid =D

2012-03-16 @ 11:53:52
URL: http://briadlover.blogg.se/
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster. Skrev:

Haha, ja en riktig liten tjockisnacke har hon allt! <3

2012-03-16 @ 17:50:35
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: