Jag älskar er!

'
Världens bästa Eliin kom hit i tisdags, de va fler än jag som hade saknat henne :) Hon är så otrolig med mina barn alltså, så där gör hon alltid när hon kommer hit, busar järnet med Nikita, helt underbart! Hon sov över här med och jag gick upp vid 8 med barnen, hade sovit 4 timmar för jag hade så ont i min muskel så jag inte kunde sova, gick och la mig igen sen väckte eliin mig och sa att Nellie va hungrig, då hade hon gått upp med båda barnen och låtit mig sova vidare, helt underbar!!
'
Min kamera har varit bortstädat, jag hitta den nu ikväll, bredvid micron som jag använder flera gånger om dagen! Ja så går de när man har mycket i huvudet :) Ont i magmusklen har jag fortfarande, på kvällen, natten, morgonen kan jag knappt röra mig, och inte heller va stilla för de gör så gud förbannat ont, men under dagen lever jag på ipren och det känns direkt när den slutar verka. Det är väl bra ändå att Nellie delammas så hon inte får i sig allt för mycket ipren genom mjölken :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Skönt med sådana vänner! =D



Ska du inte gå till läkaren då? Och kolla upp det?

2012-03-24 @ 18:59:02
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: