En dag i tranås

I Fredags kände min kära älskade dotter att hon bara var tvungen att hälla vatten över min dator, typ 0,5 liter medans jag försökte söva en övertrött Nellie. Ringde andré och fråga vad jag skulle göra, gick inte att stänga av den så fick ta ut batteriet och skulle låta den torka ett par dag. Underbara han kom sen på kvällen och lämnade en dator till mig när jag var hos mamma, såklart glömmer jag den där och med min data abstinens testar  jag sätta på datorn efter 1½ dag, och den gick igång!! Något seg men den funkar :) Hade blivit förstörd om den gått sönder, dels för jag älskar min dator och för jag har bilder på den som inte finns någon annan stans, så nu blir de föra över till externa hårddisken direkt istället för att ha dom på datorn ett tag tills jag orkar :)
'
Igår hade vi en heldag i tranås, jätte mysigt! Pappa kom och hämtade oss, lämnade av oss hos farmor och var där ett tag, sen åkte vi vidare till min brors jobb där även min andra bror var :) Och sen vidare hem till jocke och Nikita fick leka med sin kusin och elvis :)
'
Nikita skulle bära på deras gamla katt skrollan som varit med i många år nu, han bodde hos pappa först och jag döpte då honom till skrollan :)
'
Ta med sig en unge in till en skitig verkstad med ljusa kläder, hon va svart sen! Men kul hade hon iaf :)
'
Sen hade Nikita och Elvis mys under bordet, åh vad jag vill ha deras hund!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vilken tur den funka sen igen! =)



Mysiga bilder! Och hemskt vad katten såg stor ut :P Som ett lejon ;D

2012-03-18 @ 16:58:23
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: