Dom lyssnade

Mina barn hörde min bön och var snälla ikväll :) Nikita vaknade men somnade snabbt om, Nellie har mest sovit i vagnen och inte varit skrikig alls knappt, 10 minuter kanske? När hon somnade om la jag henne i vagnen och la mig i ett skönt bad med ansiktsmask, hårinpackning och skrubb, men mitt i allt vaknar såklart Nellie så jag fick inte njuta färdigt där i badkaret, men skönt var de iaf :) Kommer inte ens ihåg när jag badade sist utan barn i badkaret :)
'
Och just nu sitter vi här och myser, en nöjd bebis för en gångs skull på kvällstid ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad skönt för dej! =)



Söta ni e!



Kramar!

2012-03-03 @ 10:50:18
URL: http://briadlover.blogg.se/
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster. Skrev:

Jag tänker så på dig ska du veta.. ofta, och jag önskar att jag kunde hjälpa till på något vis! fasiken att vi inte bodde närmre varandra! :( gör verkligen så ont i mig att läsa hur tufft du har det, och de är så orättvist att någon annan har de som en dans på röda rosor och inte ens har märkt av något! blä.. Men hoppas verkligen det blir bättre, och att de här nu är vändningen!



Du är så förbannat stark och jag imponeras över dig, din styrka! att du klarar av allt på sättet som du gör, själv med två barn varav den ena med kolik. Tror ingen riktigt kan förstå, förens man väl är 'där'.



MASSA, då menar jag massa kramar till dig gumman!

2012-03-03 @ 21:14:27
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: