Bvc

Dags för vägning av bebis igen, hon hade ökat fint, 4220g och fick en mätning med, 54cm har hon hunnit bli, 2 veckor sen vi mätte henne då va hon 51,5cm! Så ja hon växer nu, men i morse verkade hon inte bli mätt på tutten, hon sög och skrek sen sög hon igen så jag gav henne ersättning och hon drack allt. Skönt att hon inte äter på natten så jag slipper gå upp en extra gång, för det är skönt att slippa :) Vi går och lägger oss mellan 00-02 beroende på om Nellie skriker eller inte, och sen sover hon till mellan 7-9 och vill ha mat, ibland slumrar hon till igen medans jag fixar Nikita men oftast är hon vaken och ligger och pratar i sängen. Det får bli mer och mer ersättning, men fortfarande vill hon ha tutten så hon får amma när hon vill, oftast ammas hon först och sen får hon ersättning om hon inte blivit helt mätt.
'
Halvt barnledig i helgen, andré ska ha Nikita :) Vi har kommit överrens om varannan helg nu, får vi se hur de går sen men nu har han henne iaf :) Jag tänkte sätta mig och slappna av, men först ska jag nog plocka undan allt Nikita hann dra fram i morse sen får jag ta de lugnt :) Skönt att kunna plocka undan alla leksaker och dom ligger kvar där jag la dom ;) Men visst saknar jag henne redan, har inte varit ifrån henne mer än ett par timmar på 4 veckor nu, det blir så mycket jobbigare att vara ifrån henne om det går lång tid emellan, så det blir nog bättre för både henne och mig om det blir varannan helg nu framöver, vi har pratat lite om varannan vecka sen när hon börjar på dagis, det vore ju också skönt men oj vad jag skulle sakna ihjäl mig, en hel vecka liksom? :)
'
Mina andetag, ni gav livet en mening ♥

Kommentarer
Sannalitens.se Skrev:

En liten fråga; Har du testat ögonfransförlängning någon gång? I så fall, funkade det och vilket märka var det? Kram!



Ps. Vill du göra bloglovinbyte så lägg till mig här; http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse och skriv vilken följare du blev så följer jag dig direkt! Sicka gärna med din länk också :)

2012-03-10 @ 15:47:51
URL: http://Sannalitens.se
Mi ♥ mamma till L & C Skrev:

Gud vilka underbara lockar! Hon är ju sötare än en docka!

Blir kul att se om lillasyster får likadana lockar! :)

2012-03-29 @ 15:21:51
URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: