Utelek

Idag orkade jag inte sitta hemma och glo igen, så vi gjorde oss iordning när vi vaknat men tog ändå 1½ timme innan vi kom utanför dörren :) Världens projekt att komma ut med 2 barn, det ska bytas blöja, ammas, bytas blöja, byta på nästa, klä på kläder, byta en blöja till och till slut har ungen bajsat färdigt så vi kan komma ut :) Det känns som jag inte gör annat än byter blöjor och ammar :)
'
Först gick vi ner och tog en fika, sen till affären och sen vidare till barnens pappa. Jag lämnade Nellie med andre och tog med mig Nikita ut och åkte pulka, tror hon behövde ha helt ensamtid med mig en stund. I år tyckte hon om att åka pulka iaf, tills mamma råkade välta pulkan, då var de bättre att dra den själv :)
'
Innan vi gick ut målade vi en teckning medans Nellie sov hos pappa (hon sov men öppnade ögonen precis då)
'
Första pulkaåket den här vintern :)
'
När kameran kommer fram försvinner Nikita, jag märkte inte ens att hon gömde sig när jag tog fram kameran, haha! :)
'
Nellie har sina längre vakenstunder nu, hon nöjde sig länge att sitta i bilbarnstolen och kika, där vågar jag dock inte ha henne när Nikita är vaken.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad mysigt att få lite tid med stora tösen! =)

2012-01-29 @ 20:41:23
URL: http://briadlover.blogg.se/
Nikita mamma till Albin & gravid med lillasyster Skrev:

Måste kännas lyxigt å få lite ensamtid med Nikita =) Va liten Nellie ser ut, så söt, sådär liten var ju min Albin då han var nyfödd också men man glömmer så fort på nåt vis...

fin klänning, den där har ja köpt till lillasyster i magen ja me :D

2012-01-30 @ 07:33:41
URL: http://nikital.blogg.se/
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster. Skrev:

Men lilla snorpan! haha, nej jag tycker inte heller att dom är speciellt lika ÄNNU. Nu är fröken så liten så de är svårt att säga hur hon kommer se ut! men för tusan så söt <3



Hann du aldrig? hujedamig! Vill bara kasta bort den nu, men som du säger. Jag VET att jag kommer toklängta efter den där stora kulan, känna sparkar och rörelser. Men nu, nä nä nä! Kramar.

2012-01-30 @ 08:13:02
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: