Så mycket kärlek

Mina fina på bb precis när vi skulle åka hem ♥
'
Nikita vill gärna hålla i nellie och vill hjälpa till hela tiden
'
Nellie ligger precis likadant som Nikita brukade göra som nyfödd ♥
'
Här är dom 2 bilderna från kalaset :)
'
Fredde och Tessan var här igår och fira Nikita och hälsa på bebis :)
'
2a gången andré våga hålla sin minsta dotter
'
Nikita hjälpte mig att göra kaffe till eliin och har kaffepulver på näsan :)
'
Det går hur bra som helst med Nikita och Nellie, Nikita visar ingen svartsjuka alls utan vill bara hjälpa till. Inatt hade Nellie magknip och skrek i över en timme så Nikita vakna, kommer upp och sätter sig i soffan bredvid mig och buffar nellie på rumpan och försöker trösta henne, åh hon är bara så fin! När nellie bara låter lite måste jag ta upp henne direkt enligt Nikita :)

Kommentarer
Louise Skrev:

Åh vad gulligt! :)

2012-01-22 @ 15:54:54
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Isabella Skrev:

Superfin blogg!

Och gud, vilka söta barn du har!!

Hur gammal är du? och hur gammal var du när du fick ditt första barn?

Jag är sjutton nu och fick min Svea när jag var sexton.

Kolla gärna in på min blogg och ha det så bra! :D

KRAMAR! ♥

2012-01-22 @ 16:23:29
URL: http://www.blondieisabellaa.devote.se
Thakock Skrev:

Mysiga bilder. =)



Hur funkar det med Andre nu då? Bor han hos er så länge nu eller? Tänkte mest på att hon är så liten så det är svårt att ha barnen några dagar var så att säga. =)

2012-01-22 @ 16:27:10
URL: http://briadlover.blogg.se/
Becca Skrev:

Om man kollar på morbror Freddes mustasch på andra bilden, så syns det vart Nellie har fått sitt blond-röda hår ifrån <3



Längtar redan efter att få mysa med gullungen igen, det är så underbart <3



2012-01-27 @ 02:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: