Nikitas vovve

Andrés familj var uppe igår och fira Nikita och hälsa på Nellie. Nikita fick en liten gosedjurshund som påminner om hennes fasters lilla hund som hon bara älskar! Hon skulle sova med den inatt och det första hon gjorde när hon vakna va att mata vovven och borsta den :) Sen fick lillasyster titta på den när hon skulle byta blöjan :) Hon är så himla go den där tjejen!
'
Min fina tjej och hennes Chico :)
'
Igår kväll när barna sov passade jag på att rensa ut bland Nikitas leksaker, herregud var mycket leksaker ungen har, hon har allt förutom bilar och lastbilar och traktorer, vilket jag skulle vilja ha till Nikita för hon tycker det är jätte kul, men eftersom det är jag som köper dom mesta leksaker och tycker det är så tråkigt att köpa så har hon tyvärr inte fått några. Men jag har så svårt att lägga undan leksaker, även de hon inte lekt med på jätte länge :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Sååå sweet! =)



Du får skaffa en riktigt vovve senare =)

2012-01-23 @ 15:33:25
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: