Nikita 2 år!

Igår fyllde världens bästa tjej 2 år! Och vid den här tiden för 2 år sen var vi påväg att lämna bb ♥ En helt otrolig tjej har hon blivit med mycket stark vilja. Älskar att pyssla om djur, dockor och bebisar, hon är en helt underbar storasyster och har fortfarande inte visat någon svartsjuka, när jag däremot lägger ner Nellie i vagnen vill hon att jag ska ta upp henne igen.
'
Det blev ett kalas för Nikita igår, hennes mormor och morbröder och moster kom hit, eliin och hennes mamma var här, becca hennes syster och barn var här så jag tror hon hade en väldigt bra födelsedag. Men mamman va lite för trött så jag tog bara 2 kort på Nikita, inget alls från kalaset och inte ens blev dom bra :)
'
Hennes paket var hon inte ett dugg intresserad av, ballongerna och alla kompisar var mycket roligare :) ♥
'
Ja att man kan älska så mycket, det mest värdefulla som finns!

Kommentarer
Louise Skrev:

Jag ser inga bilder?

2012-01-21 @ 12:53:09
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Thakock Skrev:

Vad skoj ni verkar haft! =)

2012-01-21 @ 17:06:57
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: