Liten uppdatering

Nu sover båda barnen så passar på att njuta lite av lugnet, iofs har vi haft en riktigt slappardag och inte gjort något alls förutom myst och kollat film, man får väl ha såna dagar också :) Så att mitt hem ser ut som världens bombnedslag får det göra när jag är ensam med 2 små barn, det tar jag tag i imorgon istället.
'
Dockan 45cm, Nellie 46cm :)
'
Så kan det gå när mamma ammar lillasyster :)
'
Dom senaste kvällarna har nikita fått välja om hon vill somna på soffan eller sängen, oftast blir det soffan vi har vällingmys och sagostund på sen somnar hon på 2 sekunder. Snart får hon min lillasysters säng och då börjar vi om med att få henne att sova i sin säng hela nätter. Nellie sover både i sin säng och våran säng, beror på om jag somnar när jag ammar henne eller inte. Men då har jag henne på ena sidan och Nikita på andra sidan om mig. Hon vaknar dessutom bara 2 gånger varje natt, en av dom gångerna brukar Nikita vakna och det märks på dagen att hon får mindre sömn än vanligt, för hon är helt slut på kvällen.
'
Nikita kommer alltid och myser ner sig bredvid lillasyster när hon ligger på soffan ♥
'
Och när Nellie började gnälla lite stoppa hon in fingret i munnen på henne, Nellie blev nöjd och låg och tutta på hennes finger tills hon  ville ha tutten istället :) Nikita har ju sett mamma stoppa in lillfingret när Nellie varit gnällig och tuttig :)

Kommentarer
Louise Skrev:

Åååh vilka söta bilder! :)



Jag drömde om er i natt.

Drömde att jag, Leona och min mamma kom på besök och att min mamma ville åka och köpa kläder åt Nikita. Haha.

2012-01-28 @ 20:03:00
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Klara Skrev:

Lite sen, men grattis till Nellie!! Hoppas allt är bra med dig!

2012-01-29 @ 00:04:17
URL: http://klarafredrikas.blogg.se/
Thakock Skrev:

Vilka söta bilder! Helt underbara. =)

2012-01-29 @ 10:25:01
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: