Första mötet ♥

Jag och Nellie fick stanna en natt till för ingen barnläkare tittat på henne än. Men för att jag skulle överleva ännu en natt på bb (hatar sjukhus!) fick andré snällt komma hit och lämna lite fler saker, bland annat datorn :)
'
Första mötet mellan Nikita och Nellie gick bra, först var Nikita lite sur på mig och ignorera mig mest, men efter en stund kom hon och ville hålla Nellie, pussa på henne och kramade henne. När hon blev ledsen ville hon trösta henne, åh hon är så fin min stora lilla tjej.
'
Ont i hjärtat gjorde det när dom gick igen, Nikita var jätte ledsen och ville inte åka. Min lilla skrutt ♥
'
Fina fina barn, ni gör mig hel ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Ni är så söta allihopa! Vilka fina döttrar du har! =)

2012-01-18 @ 17:06:03
URL: http://briadlover.blogg.se/
Sandra! Skrev:

Stort Grattis=) Så söta ni är! Många kramar

2012-01-18 @ 19:08:48
Louise Skrev:

Måste kännas som Nikita är jättestor nu när du har en sån liten en?! :)

2012-01-18 @ 20:31:38
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: