äntligen hemma hos min skatt

Fy vad jag saknat mitt lilla tjej i helgen. André hade henne i helgen och jag åkte upp till eliin. Jätte mysigt att vara med henne utan Nikita, men som jag saknade Nikita. I fredags var de värst när jag kom till eliin, då kom nästan tårarna :)
'
Nikita fick en bärbar dvd i tidig födelsedagspresent med 4 dvd skivor till, hon fick den tidigare för hon alltid vill se på bolibompa på tvn och blir alltid arg på mig om det inte är bolibompa på tvn. Så nu sitter hon och kollar på den innan hon ska sova.
'
Nikita visar stolt upp sin nya dvd när hon kolla på i drömmarnas trädgård :)
'
Rosa såklart, det var ju hennes mamma som valde den, men hennes pappa som fick betala den ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad mysigt med barnledigt. =)



OCh så fin dvd hon fått! =D

2012-01-16 @ 15:44:40
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: