pratar för fullt

Åh min söta fula lilla bebis ♥
'
Så otroligt mycket meningar de kommer från Nikitas mun nu för tiden, det kommer nya meningar hela tiden med ord jag inte ens visste att hon kunde, som jag, är, du. När vi varit på bvc och skulle parkera vagnen i förråder sa hon är vi kom utanför "här ska vagnen stå", hon frågade förut "vart är datorn mamma?" När jag byter blöjan på nellie säger hon till nellie "du har bajsat bebis" när hon själv bajsar eller kissar säger hon "jag har bajsat/kissat mamma", hon säger om hon vill gå till någon, är det mamma säger hon "momo (mormor), bevin(kevin), manda(miranda), kom nu mamma" är det zeline och linnéa säger hon "mimmi, lea(linnéa), dine(zeline), kom nu mamma" det var dom längre meningarna jag kom på nu, men det har kommit sen hon fyllde år för 1 månad sen bara :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad skoj =)

2012-02-22 @ 11:29:12
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: