min stora lilla älskling

Nikitas sköna stil när hon tittar på tv hos eliin :)
'
Som jag älskar denna fantastiska unge, och som hon kan göra mig vansinnig! Hon är ju så liten men ändå så stor! Så förståndig, så omtänksam, så trotsig! Ibland blir jag verkligen galen på denna ungen, och ibland kan jag verkligen inte förstå hur jag kan bli arg på henne! Hon är en så himla underbar storasyster, för de mesta. Men nu kommer de allt mer att hon blir elak, hon nyps, bits och slåss. Som tur var är de mest pussar och kramar och pyssla om henne hon gör. Klart det inte är lätt när man fått ha mamma för sig själv i 2 år och nu måste mamma ta hand om en till bebis varje dag.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Inte lätt alltid men så e det nog. =) Man får försöka se det ljusa i det mörka. =D

2012-02-17 @ 15:39:23
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: