Meningar

Som sagt nu kommer det allt fler meningar istället för ett ord i taget. Tidigare ikväll stog Nikita och borsta tänderna, jag borstar dom först så får hon stå där inne själv och borsta hur mycket hon vill. Så hör jag hur hon tappa nått på golvet, "oj jag tappa" säger hon då :) Och förut tog hon av sig blöjan för att sätta sig på pottan. "Mamma där bajs" säger hon först och pekar på pottan, "jag har bajsat pottan mamma". För ett tag sen skulle hon sätta i plastpåse i papperskorgen, vilket hon alltid ska hjälpa mig med, men den gången fick inte jag hjälpa till, "nej mamma dator" säger hon då och pekar mot vardagsrummet :) haha!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Åhhh vad roligt att läsa. =D



Längtar som tusan efter att uppleva sådant själv =)

2012-02-17 @ 15:34:27
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Hahaha... gulligt!!

2012-02-17 @ 19:49:22
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: