hos min bror

Igår eftermiddag gick vi och hälsa på min bror och stumpen, tror både jag och Nikita saknar honom riktigt mycket! Nikita skulle hälsa på alla djuren hela tiden, och bädda ner sin lillasyster som låg på golvet och sov. Lillan fick magknip när vi va där och tessan hjälpte mig med henne och gick omkring och bar på henne :)
'
Jag fick order från Nikita att ta kort på stumpen, ting-ting och råttorna. Fler och fler meningar kommer från hennes mun nu med, som mest har hon sagt en 6ordsmening! Vi busa i sängen och jag sa min näsa till Nikitas näsa, nej det är min näsa, mamma. När jag frågade vart råttan var sa hon där är råttan mamma, hon lägger nästan alltid till mamma i slutet när jag frågat nått eller sagt nått :) Hon kan ju riktigt många ord så nu äntligen sätter hon ihop dom till meningar :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Fina bilder!



Och vad roligt hon bygger menningar. =)

2012-02-15 @ 21:17:06
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: