1 månad

Lilla skatten blev visst redan 1 månad igår, njuta njuta njuta var de ja :) Så mycket har hon inte lärt sig än, hon fixerar blicken, kan följa efter långsamma rörelser med blicken och försöker lyfta huvudet när hon ligger på mage, lyckas inte riktigt än dock :) Där är en stor skillnad till, jag stressar inte för att hon ska utvecklas, och jag "tävlar" inte som jag kände att jag gjorde med Nikita, hon får lära sig i sin takt helt enkelt :) Men barnutveckling är jag fortfarande väldigt intresserad av och tycker det är såå häftigt att få följa :)
'

Kommentarer
Thakock Skrev:

Naww, börjar bli stor! =)



Nee, det tar den tid det behöver =)

2012-02-19 @ 12:38:02
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: