För mycket egentid

Ja idag har jag fått för mycket egentid. Nellie somna vid 18, sov 3,5 timmar vakna åt en flaska somna om och sen har hon inte sagt ett ljud, hon tar väl igen sömnen hon förlora igår. Nikita somnade vid 20 och kom precis insmygandes hit till sängen somna om direkt utan ett ljud. Så ikväll har jag till och med saknat mina barn när dom sovit. Har varit inne och pussat på nikita ett par gånger och hade nellie i famnen efter hon ätit tills jag blev törstig.

Imorgon blir de en stressig dag. Packa, plocka, ner och handla och till soc. Planen va att åka till Eliin i Norrköping först och sen vidare till Nyköping på onsdag men jag tror inte vi hinner me de..

Nej nu ska jag göra som mina otroligt fina barn och sova. Titta, dom håller till och med varandra i handen när dom sover. Det kallas kärlek på hög nivå <3 allt för er, alltid!

 


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, ja det måste vara både skönt dom sover och även när dom inte gör. Blir lite delat där. =)



Sötnosar som håller handen sådära. =)

2012-04-10 @ 09:16:50
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: