Bilder

Och när jag ändå sitter vid datorn med internet i kan jag lika gärna lägga upp bilder jag tagit med kameran, mobilbilder har de blivit mest av för den har jag ju alltid med mig :) andra inlägget på datorn sen jag fick hem mobilen :) Nej jag är inte kär i min telefon eller så ;)
'
Sötisbarn ♥
'
Någon har upptäckt sina fötter när hon sitter upp sådär. Så har hon med börjat sitta, framåt lutad men sitter andå "stadigt" för att va så liten, ibland åker hon åt ena sidan, rätar man upp henne igen åker hon åt andra sidan :) Vet att Nikita med va 2-3 månader när hon kunde sitta som ett C en kort stund :)
'
Nellie(Gnällie) och Mamma mys ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Sååå söt hon e! =)

2012-04-10 @ 21:11:33
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Så stor hon blivit!! Och så söta dem är!!!

Monia - mamma till Tuvalie Skrev:

vilka härliga bilder :)

2012-04-15 @ 11:50:19
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: