älskade ungar

Vällingmys imorse ♥
Nellie har börjat förflytta sig åt sidan :)
'
älskade barn ♥
'
Vilken tråkig blogg jag har nu, har inte tid att blogga alls längre och har inte så stor lust att blogga heller, men det är väldigt roligt att kunna gå tillbaka och läsa i den, älskar att jag bloggat så mycket under graviditeterna och Nikitas första tid.
'
Nikita har nu börjat räkna, eller de har hon gjort ett tag, hon kan räkna från 2-10 och hoppar över 7, hon kan säga ett och sju men hon hoppar alltid över de. Och när hon ser 2 saker säger hon två tre och det hon räknar. Ser hon 3 saker säger hon två, tre, fyra och det hon räknar.
'
Trotsar värre än förr gör hon också, hon blir hysterisk när hon inte får som hon vill, hon skriker, spottar, biter sig själv och är verkligen arg! Hon hämtar stolen i köket för att ta sig dit hon inte får vara, hämtar pennor och målar på väggarna, ah jag blir galen på henne ibland alltså!
'
Och Nellie har börjat vägra flaskan, och det finns knappt någon mjölk kvar i tuttarna, hon blir verkligen arg när hon inte får tutten och vägrar ta flaskan, och får hon då tutten blir hon arg för hon inte får i sig tillräckligt med mat.
'
Och min träning har jag fått lägga på hyllan så länge, min muskel har inte läkt helt, jag kan inte sträcka på mig eller ta djupa andetag för då hugger de till som satan i magen, men annars har jag inte ont längre. Men jag är verkligen peppad på att få börja träna igen! Ab doer twist maskinen skickade jag tillbaka igen för den skulle jag inte våga använda igen, skönt att jag fick skicka tillbaka den fast jag använt den.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Sötnosar!



Jobbigt med hennes trots men det går förhoppningsvis snart över kanske :P



Det var bra dom tog tillbaka den... Inte kul om man skadar sig!

2012-04-02 @ 14:56:20
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: