Vecka 23 (22+0)

Tiden bara springer förbi och det känns som det var någon månad sen jag plussade i vecka 5! Ja snart är jag verkligen 2 barnsmamma, till 2 fina töser! Om en vecka ska vi på 3D ultraljud med :)
'
Jag mår fortfarande väldigt bra, inga kämpor alls bara att magen växer och sparkarna blir tydligare. Förutom de känner jag mig inte alls gravid faktiskt, min kropp är nog gjort för att bära barn :)
'
Magen på morgonen vecka 22+0 och magen på kvällen vecka 21+6
Och jävlar vilken mage jag hade med Nikita i vecka 22+0 :)
Alla bilder med henne i magen är tagna på morgonen :)

Kommentarer
Amanda.A Skrev:

Vad smal du har blivit på ben och rumpa:( Ät ofta och mycket mellanmål. Sötnos

2011-09-30 @ 15:32:50
Thakock Skrev:

Men det börjar se lika stora ut nu . =)

2011-09-30 @ 15:42:26
URL: http://briadlover.blogg.se/
Isabel Skrev:

Åh, ett stort grattis till lillasyster i magen! :)

2011-10-01 @ 17:06:03
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: