Vecka 22 (21+0)

Ny vecka igen, tiden går så otroligt fort! Kan inte fatta att jag redan gått över halva tiden, helt sjukt! Och nästa helg är de bara 4 månader kvar till hon är beräknad, men jag vet att hon kommer komma i Januari, bara för jag vill ha en februari bebis :) Magen är fortfarande rätt liten och man kan tydligt se sparkar på utsidan av magen, hur mysigt som helst. Känner mig fortfarande inte alls gravid så bara väntar på att alla jobbiga kämpor ska komma, men med Nikita mådde jag också väldigt bra under hela graviditeten, men med henne började jag känna mig tjock vid den här tiden, det gör jag inte nu :)
'
Lilla magen vecka 21+0
'
Och Nikita i magen :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Nu var det inte så stor skillnad. =) Eller så behöver jag glasögon :P Söt mage iallafall.

2011-09-23 @ 18:09:42
URL: http://briadlover.blogg.se/
Linn Andersson Skrev:

Hej :) vore kul att ses snart, va ju ett antal år sen . kram!

2011-09-25 @ 18:09:12
URL: http://linnsankossan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: