Vecka 19 (18+0)

Fredag och ny vecka igen, snart halva tiden ju! Och bara 1 vecka kvar till ultraljud!! :)

Känner mig knappt gravid, kan ha alla mina kläder igen, som jag inte kunde för några veckor sen, kan även stänga jeansen! Sammandragningar som ibland gör ont och sparkar som jag känner varje dag utanför magen, annars känner jag mig inte gravid alls, skönt! Jag hade tur den här gången med. Börjar få en svag hormonrand precis där jag fick den med Nikita, helt sne!


Och magen, innan frukost denna veckan med ;)


18+0 med Nikita i magen, syns att jag hade mer fett på kroppen med Nikita iaf ;) Vägde 8,5 kg mer i den här veckan än nu.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Söt liten mage! =)

2011-09-02 @ 16:42:38
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: