Syskonvagn

Från början va jag osäker på om jag behövde en syskonvagn, eller om de räckte med bärsele och Nikita fick gå själv när vi skulle någon stans, men sen kom jag på att jag kommer vara ensam med 2 barn så kommer behöva en syskonvagn ändå. Om Nikita springer iväg och inte lyssnar och jag måste springa efter med barnvagnen känns ju inte så bra :) Och jag vill säkert ut och gå då med så ja de är bättre med syskonvagn, och hittade en häromdagen som jag blev förälskad i, förhoppningsvis kan jag köpa den i november.

Dessutom ingår allt och priset är väldigt bra för en ny vagn med alla tillbehör. Och ja jag hade köpt den med rosa även om de va en pojk i magen, men nu slipper alla klaga över att det är rosa i den :) När jag berätta om vagnen för andré sucka han och sa att han inte va förvånad över att den var rosa med, haha :) Och skötväska har jag ingen nu så passar ju perfekt att man även får med den :)

Kommentarer
Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen. Skrev:

Men ÅH! Har missat, GRATTIS till lillasyster! <3

Tror också att de är en liten flicka i magen här! Men du hade på känn att de va en pojke först va?? :D



Massa Kramar till er.

2011-09-10 @ 23:35:02
URL: http://mammasangel.blogg,se
Thakock Skrev:

Väldigt fin vagn! Och absolut måste det vara skönt med en syskon vagn! =D

2011-09-11 @ 07:42:28
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: