Morgon mys

Skrev ett långt inlägg förut, sen strula blogg.se och allt försvann. Vi sitter och leker på Nikitagnälls rum och väntar på att mamma ska höra av sig så vi ska in till stan en sväng, och hämta mitt leg, äntligen färdigt. Har 2 paket att hämta ut sen med :)
'
Mys med en vaken bebis i magen som sparkar omkring :) När jag frågar Nikita vart är och bebis namn pekar hon på magen, oftast lyfter hon upp tröjan med och säger där. Hon pekar även på magen och säger bebis ibland :) Såg att bebis namns betydelse är "Det finaste som finns" och det är ju rätt passade då sina barn är det absolut finaste som finns :)
'
Nikitas underbara trots fortsätter, jag blir galen på henne emellanåt, men försöker tänka att hon också mår dåligt nu under seperationen mellan mig och andré, klart det blir konstigt när pappa helt plötsligt inte kommer hem från jobbet och dom träffas bara en stund då och då. Men dom träffas iaf nästan varje dag. Hon äter mycket sämre med, och vissa dagar vill hon bara ha välling, och när jag erbjuder något annat mosar hon bara sönder det och slänger de.

Kommentarer
Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen. Skrev:

Massa kramar till dig starka kvinna!

Maila mig hellre på: [email protected]

Jag kommer inte publicera din kommentar.. <3



2011-09-14 @ 13:50:49
URL: http://mammasangel.blogg,se
Thakock Skrev:

Tråkigt att hon reagerar så på er seperation. Inte alls kul. Men hon vänjer sig snart. =)

2011-09-14 @ 13:54:27
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

Hehe, jag pröva att söka rundor. jag tror jag vet namnet nu ;)

2011-09-14 @ 13:56:24
URL: http://briadlover.blogg.se/
Amanda.A Skrev:

Jag vet vad hon ska heta! Kommer bli jätte bra!!<3

2011-09-14 @ 18:25:10
Thakock Skrev:

sv: Men vad tusan....Har jag missat det eller glömt det bara :P Eller så hitta jag ett namn som jag inte kom ihåg du skrivit kanske.



Men förstår helt varför du håller det hemligt. =)

2011-09-14 @ 18:28:49
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: