Hos barnmoskan

Igår va vi hos barnmoskan och kolla så allt var bra med bebis, tog även blodprov och Nikita blev jätte ledsen när hon stack mig i armen och tog blod från mig, snuttan då :) Och när hon skulle mäta magen och lyssna på hjärtat försökte hon dra ner min tröja hela tiden, haha. Hjärtat slog på 150 slag/minut som sist och sf-måttet vet jag inte för de sa hon inte, de va lite tidigt att mäta magen med så kom inte med på dom sträcken. Vägde mig inte men häromdagen låg jag på samma vikt som jag starta igen, suck. Kommer nog inte gå upp så mycket den här gången, och med Nikita gick jag upp 17kg.
'
Vi ska snart gå bort till Natalie och leka med kevin och alex, än så länge älskar hon fortfarande bebisar och är jätte snäll mot alex, ger honom leksaker och pussar och blir inte avundsjuk när jag håller i honom, utan hon vill antingen komma upp med eller hålla honom själv då :) Men det vänder väl sen i februari när hon får ett syskon. Kevin däremot är hon inte lika snäll mot, varje gång vi är där biter hon honom, igår bet hon hela tiden så han har bitmärken lite överallt stackarn, är så jävla trött på hennes bitande så jag vet inte vad jag ska göra med ungen!

Kommentarer
Thakock Skrev:

naw stackars liten. Hon bryr sig om mamma. =)



Men vad jobbigt att hon är så! Bit tillbaka tänker jag :P

2011-09-29 @ 17:52:29
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv. Men vad jobbigt att hon inte ens fattar då. Kan du inte skrämma henne? Eller om Andre skrämmer henne med det?

När jag var liten så fanns det inget läskigare än när pappa blev arg :P Då visste man det var allvar. =)

2011-09-29 @ 19:28:19
URL: http://briadlover.blogg.se/
Hanna Skrev:

Du får väl visa ordentligt att så gör man inte genom att ta tag hårt i armen eller något.

2011-09-30 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: