Barnmoskan

Igår va vi hos barnmoskan och kolla så allt va bra med bebis, bokade själv in mötet för jag gått ner i vikt och mått så dåligt ett tag och hon är helt underbar. Den jag hade med Nikita sluta precis när jag blev gravid och på inskrivningen var de en vikarie, såå glad över att ha en så bra och förstående barnmoska. Hon fixade även så jag får en kurator eller nått o prata med.

Vi pratade bara lite och lyssnade på hjärtat som slog så fint, 150 slag/minut. Men hon sa att det lät lite hackigt men det var för hjärtat fortfarande är så omoget. Och imorgon ska vi äntligen på ultraljud!! Hoppas bebis vill visa kön och hon vill säga de :) Är så nyfiken så jag dör snart!

Bebis känner jag flera gånger om dagen nu, igår kväll hade hn gympa eller nått där inne i magen med kullebyttor och sparka först på ena sidan, sen flytta hn sig till andra :) Hjärtslag, ultaljud och sparkar, det absolut bästa med att vara gravid. Hade jag inte haft magen och sparkarna hade jag inte känt mig gravid alls :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Åhh! Kommer du berätta vad det är för något? =D

2011-09-08 @ 19:34:02
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Skönt att få någon att prata med. Är det lite tufft just nu?

2011-09-09 @ 13:46:17
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: