Baby Born

Ett av paketen innehöll en baby born docka till Nikita, men den var mycket billigare än dom brukar vara, anledningen är att den docka inte kan äta och bajsa, jag hade en baby born när jag var liten som skulle kunna bajsa, jag mata den en gång men den bajsa aldrig så det gör ingenting att hennes docka varken kan äta eller bajsa :)
'
Och hon blev verkligen överlycklig när hon såg vad som var i den där stora paketet :) Hon fick även ett badkar till för hon älskar vatten, att bada och dockor. Hon fick ge dockan vatten och sätta den på pottan igår, det var populärt :) Idag fick hon även bada dockan, det var ännu mer populärt :)
'
Hon är så förståndig och så försiktig med dockan med, hon kommer nog bli värdens bästa storasyster ♥

Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Naw, sötnosen då.

Jepp, Wilda heter Nikita. Tanken var att hon skulle heta det i förnamn, men ju närmre vi kom förlossningen kändes det inte rätt. Blev det en flicka skulle det vara en Wilda =) Men jag ÄLSKAR namnet

2011-09-15 @ 10:26:39
URL: http://saratilling.se
Thakock Skrev:

Naww vad roligt för henne. Jag ville alltid ha en baby born när jag var liten. Men vi var många syskon och mamma var hemmafru så det blev aldrig pengar till det. =)

2011-09-15 @ 12:58:04
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: