3D ultraljud

Jag är såå sugen på att beställa tid för 3D ultraljud, ville verkligen göra de med Nikita i magen men pengarna fanns inte till de då, de gör dom egentligen inte nu heller men om jag sparar så :) Men frågan är vilken undersökning jag ska ta, tillväxt ultraljud eller den dom kollar efter missbildningar, de lutar nog åt de senaste faktiskt. Jag vet att det skulle vara värt pengarna och så häftigt de skulle va att verkligen se hur hon ser ut redan nu. Idag har jag haft en såndär riktigt bebislängtan, tittat på bebiskläderna jag köpt och bara längtat tills jag får hålla den där lilla lilla plutten i min famn och lukta på bebis, i 10 minuter sen är hon lika stor som Nikita :)

Nikita är bara världens sötaste mot bebis i magen, när jag håller på magen kommer hon med sin lilla hand och ska känna och blir jätte super glad om bebis sparkar precis då, hon leker titt-ut med bebis och pussar och blåser på magen, helt underbart! Bebis har redan ett namn som vi kallar henne för, men de hålls hemligt tills hon föds ;) Frågade om Nikita kunde säga de och hon sa direkt Lea, alltså Linnéa. Och så likt Linnéa är de inte men sött ändå :) Hon tjatar ofta om Linnéa men vet inte om de betyder nått mer eller om hon bara saknar Linnéa väldigt mycket, när vi är där säger hon Lea till henne och pekar på henne, men de betyder nog också Zeline tror jag :)

Kommentarer
Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen. Skrev:

Vi kommer absolut göra ett 3D ultraljud! <3 ville också med Wilja, men de blev aldrig av! så nu utan att ens tveka. Att få en liten film på lilla, och verkligen SE! Hur kändes de att de va en lillasyster?



Tror jag skrev en kommentar samtidigt som du skrev till mig? Eller? :D



Kramar!

2011-09-10 @ 23:53:23
URL: http://mammasangel.blogg,se
Thakock Skrev:

3D verkar vara jätte fräckt. Så jag hade nog velat pröva det. =P

Vad kostar det då? =)

2011-09-11 @ 07:44:04
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Det var ju inte så farligt dyrt med tanke på vad man får. =D

Och kul att kunna se den =D

2011-09-11 @ 09:50:54
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

Vi tog båda gångerna TILLVÄXTKONTROLL+3D+ könsbestämning!



Och på tillväxtkontroll kollar dom missbildningar också.. Man får med sig ett helt protokoll hem vad dom gått igenom.. :o)



denna kostar 1500kr hos selbing. men vet inte vart du ska isf??



2011-09-11 @ 23:40:06
Cicci - Mamma till lilla J och gravid Skrev:

Vi tog båda gångerna TILLVÄXTKONTROLL+3D+ könsbestämning!



Och på tillväxtkontroll kollar dom missbildningar också.. Man får med sig ett helt protokoll hem vad dom gått igenom.. :o)



denna kostar 1500kr hos selbing. men vet inte vart du ska isf??



2011-09-11 @ 23:40:30
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: