Vecka 26 (25+0)

Jag kan inte riktigt förstå att det bara är 15 veckor kvar till beräknad förlossning, om hon tänkt komma som Nikita är det bara 13 veckor kvar ungefär :) Får fortfarande må hur bra som helst, men i onsdags fick jag dom första riktiga förvärkarna, 3 stycken på rad och de är då man påminns lite hur dom riktiga värkarna känns, aj. Igår kände jag henne hicka för första gången. Hon är en väldigt aktiv och vaken bebis i magen iaf, hoppas hon tänkt bli lite lugnare när hon kommer ut :)
'
Nu känner jag mig sådär rund och vacker om magen och är fortfarande väldigt smal resten av kroppen, vägde mig hemma på samma våg som jag brukar och den visade 55,5kg med kläder och mat i magen, hos barnmoskan sa den 58kg, så sammanlagt har jag gått upp 1,5kg sen jag blev gravid. Craving är fortfarande clementiner, förstår inte hur man kan leva utan dom! :)
'
Inte det lättaste att få en bild på magen när man har en liten dotter som springer omkring :)
Nikita i magen vecka 25+0

Kommentarer
Thakock Skrev:

Såå fin mage! =)



Skönt du mår bra ändå. Lite förvärkar måste man ju. Så man vet man lever ;)

2011-10-21 @ 21:26:04
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Tänk den som bara hade gått upp 1,5 kg :P Orättvist ;)



Man väger förresten alltid mindre på sin egen våg av någon anledning... :P



Jag är inte gravid men jag är galen efter apelsiner just nu... :O

2011-10-22 @ 17:46:52
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: