Vecka 25 (24+0)

Fortfarande mår jag jätte bra, känner mig fortfarande inte gravid och kommer i mina vanliga kläder, eller ja dom gamla kläderna är fortfarande för stora över låren och rumpan. Vet inte hur mycket jag ökat i vikt nu men så mycket som jag äter borde jag gått upp iaf :) Jag får till och med gå upp och äta på nätterna nu :) Magen börjar bli stor men fortfarande inte i vägen och bebis ligger alltid på höger sida i magen, på 3D ultraljudet sa han att moderkakan låg på vänster sidan så kanske därför hon alltid håller sig till höger :) Glömde helt bort magen igår så det blev en kvällsbild med svullen mage, riktigt så stor är den inte innan jag ätit.
'
Bebis vecka 24+0
Och magen med Nikita, nu står naveln rätt ut de gjorde den inte med Nikita denna veckan, och de har min navel gjot i över en veckas tid :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Gulligt =) Skönt du mår bra =) Och äter bra =)

2011-10-15 @ 14:11:19
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Fiiiina magen ju! Lite smått avis hahaha

2011-10-18 @ 10:54:18
URL: http://saratilling.se
Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen. Skrev:

Så fina bilder & så fin mage! såg fotona på Nikita förra hösten, kunde inte låta bli att le. Så himla fin!

Skönt att trotsen har lagt sig.. Förstår att de varit kämpigt!



Juste, jag länkade dig på min blogg om det va okej?

Kramar :)

2011-10-19 @ 10:27:56
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: