Vecka 24 (23+0) och 3D ultraljud

Alltså nu hänger jag inte med längre, satt förut och fundera på vilken vecka jag gick in i  idag, för jag vet att jag byter vecka på fredagar, men trodde jag var i vecka 21-22 men nehep nu har vi kommit lite längre än så :) Fortfarande inget nytt om graviditeten, jag mår fortfarande hur bra som helst och har bara ökat 0,5kg sen start trots att jag äter bra nu, förstår inte riktigt varför jag inte går upp mer men jag mår bra och bebis mår bra och det är ju huvudsaken :)
'
Magen har växt till sig och naveln står numera rakt ut när jag står upp :)
Meen som vanligt var jag ändå större med Nikita :)
'
3D ultraljudet var hur häftigt som helst, även att våran lilla tjej inte ville samarbeta :) Hon låg på magen mot mig så fick inte så många bra bilder på ansiktet bara i profil, men jag tyckte se mig väldigt mycket likheter mellan henne och Nikita, åh så jag längtar! Bebis var frisk och allt såg bra ut, hon väger 529g och var precis lagom stor, skönt o höra :)
'
Mammas fina lilla tjej, som jag längtar efter dig! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Sååå söt mage och sååå fräcka bilder! =D

2011-10-07 @ 21:37:25
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: