TROTS unge!

kan inte denna underbara trotsperiod ge sig nu så jag får tillbaka min lilla tjej igen, känner inte alls igen henne bara stundvis hennes fina sida kommer fram, resten av dagen gör hon verkligen allt för att sätta sig mot mig, och mot andré är hon jätte snäll, trotsar knappt alls och lyssnar på vad han säger, med mig ja hon lyssnar kanske men gör precis tvärtom hela tiden, blir totalt hysterisk när hon inte får sin vilja igenom.
'
Men så ibland kommer den där söta snälla hjälpsamma Nikita fram och gosar ner sig hos mig, busar och leker, men hon är inte framme länge nu för tiden. Igen äter hon dåligt, väldigt dåligt. Men det är väl fortfarande en stor omställning för henne med seperationen såklart, jag mår ju fortfarande dåligt över de så varför skulle inte hon göra de då? Men det är lite lättare att kämpa när man inte har en trotsig unge som sätter sig på tvären precis hela tiden och tålamodet är sämre än sämst.
'
Och ibland kommer den där stora tjejen fram som går in i duschen och stänger om sig för att tvätta sig själv och dockan :) ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch verkligen jobbigt för dej. Kan inte Andre ha en någon vecka så hon hinner sakna dej på ett annat sätt? =)



2011-10-08 @ 17:38:13
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: